Бакалаврська сертифікатна програма

«Дизайн цифрових продуктів»

Designing on a Tablet

Профіль програми

Дана сертифікатна програма спрямована на вивчення процесу проєктування цифрових продуктів не лише з позиції дизайну взаємодії, а й значно глибшого розуміння фундаментальних принципів роботи з ідеями і гіпотезами, розуміння цінності продукту, потреби користувачів, вміння проводити дослідження, розробляти та тестувати прототипи продукту, гнучкі методології розробки програмного забезпечення, визначати бізнес-задачі і метрики, та оцінювати фінансові результати.

Програма призначена для вивчення зв'язків між бізнес стратегією, дизайном взаємодії та технологіями.

Сертифікатна програма поєднує теоретичні знання з великою кількістю практичних робіт, які дозволять студентам отримати відповідні навички.

Розрахована на 16,5 кредитів ЄКТС .

Дисципліни

Управління цифровим продуктом

3 кредити ЄКТС, семестр 4

  • Визначення цінностей ідеї

  • Дослідження ринку і користувачів

  • Валідація ідеї

  • Просування продукту

  • Продуктові метрики

  • UX дизайн

  • Моделювання бізнес-процесів

  • Фінанси

  • Технології продуктового менеджменту

  • People Management

  • Моделі монетизації продукту

  • Життєвий цикл бізнесу

Розробка користувальницького інтерфейсу (UI/ UX)

4,5 кредити ЄКТС, семестр 5

  • Основи типографіки. Робота з сіткою. Пошук референсів

  • Спілкування з клієнтом. Створення якісного Брифу. Знайомство з користувачами. Проведення інтерв’ю

  • UX Дизайн. Створення односторінкового сайту. Користувацькі сценарії, прототипування

  • Design Thinking. Проведення брейншторму, генерування та валідація дизайн рішень

  • Аналітика та базові метрики

  • Анімація UI елементів

  • Доступний дизайн

  • Створення адаптивних сторінок. Проектування для мобільних пристроїв. Робота з формами та навігацією

  • Usability тестування

  • Оформлення дизайн кейсів

  • Створення фірмового стилю та брендингу

Креативний менеджмент

3 кредити ЄКТС, семесестр 6

  • Формування інноваційного мислення

  • Інструментарій творчого підходу до інноваційних задач

  • Розвиток креативного середовища

  • Створення креативної організації

  • Управління креативними процесами на підприємстві

Креативний дизайн програмного забезпечення

3 кредити ЄКТС, семестр 6д

  • Вивчення предметної області

  • Визначення проблеми

  • Генерація ідей

  • Прототипіювання

  • Тестування

Основи фреймворку Скрам

3 кредити ЄКТС, семестр 7

  • Ключові концепції Скрам

  • Спринти (Sprinting)

  • Комунікація в команді

  • Продуктовий беклог (Product Backlog)

  • Вимоги та користувацькі історії (User Stories)

  • Обмін знаннями (Knowledge Sharing)

  • Оцінка та швидкість (Estimation and Velocity)

  • Гнучке планування (Agile Planning)

  • Ролі (Власник Продукту, Скрам-Майстер, Команда Розробки, Стейкхолдер)

  • Фасилітація

  • Scrum Card Game

За інформацією про вступ та іншими питаннями звертайтесь до приймальної комісії.